jag vet vilken dy hon varit i.

Okej, så efter en helvetes resa så är jag framme i Algeciras. Tror att allt som kunde gått fel, gick fel. Damn you, Murhpys lag. Flyget mellan Stockholm och Barcelona var försenat, så vi var tvungna att springa som satan till Malagaplanet... så givetvis hann inte våra väskor med, och stannade i Barcelona. Så ingen väska har jag än. Och sedan har ju jag haft lite hälsoproblem, ont i halsen och hosta... men just då så slog det till på riktigt.

40 graders feber, och spydde hela flygresan mellan Barcelona och Malaga. Fick åka i en rullstol (!!!) till läkaren på flygplatsen sen, och få en spruta så att jag inte skulle spy... sen en jävla busstur på 2h till Algeciras. Roligare har man väl varit med om, helt ärligt! Och så chocken över att folk i Spanien, helt ärligt, använder de där två kindpussar som hälsning.

Och nnu ligger man här, i 39 graders feber och med grov hemlängtan. Skills.

Kommentarer
Postat av: kimsaaan

åh bells då <3 hur mår du nu?

haha kindpussandet pågår här i Portugal med, kan skapa fina awkward moments I'm telling u. lol.

2011-01-13 @ 02:21:39
URL: http://surfingthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0